KLACHTENPROCEDURE

U kan via onderstaande klachtenprocedure een klacht melden.

Spijtig genoeg loopt niet altijd alles van een leien dakje. Heeft u een probleem of opmerking dan kan u die bij ons signaleren. Uit onze fouten kunnen we leren en graag sturen we onze werking bij om u nog beter van dienst te zijn.

Thuisverpleging-de-Ronde-van-Bas-Telefoon-1

Telefonisch

U kan telefonisch uw klacht formuleren via 0479 87 48 90.
Thuisverpleging-de-Ronde-van-Bas-Papier-1

Op papier

Vraag aan onze verpleegkundige het klachtenformulier, vul dit in en bezorg dit aan de coördinator.
Thuisverpleging-de-Ronde-van-Bas-Email-1

Via e-mail

U kan uw klacht formuleren via info@derondevanbas.be
Thuisverpleging-de-Ronde-van-Bas-Form

Via de website

U kan uw klacht formuleren via onderstaand contactformulier.
 

Uw klacht online indienen kan via onderstaand contactformulier: