Kevin Bas, verpleegkundige in Gezondheidspraktijk Zottegem
11 oktober 2018
Uitreiking van het Kwaliteitslabel niveau 3 door Maggie De Block
3 januari 2019
Kevin Bas, verpleegkundige in Gezondheidspraktijk Zottegem
11 oktober 2018
Uitreiking van het Kwaliteitslabel niveau 3 door Maggie De Block
3 januari 2019

Zorgaanvraag in 10 stappen!

Onze 10 stappen:


  1. U heeft een zorgaanvraag?
  2. Wist u dat u steeds bij een zelfstandige verpleegpraktijk terecht kan. Ongeacht uw mutualiteit, huisarts, zorg, afkomst,… Wij werken voor alle mutualiteiten. U bent niet verplicht om de verpleging van uw mutualiteit te nemen. U heeft een eigen vrije keuze als patiënt.

  3. Steeds bereikbaar
  4. U mag ons dag en nacht, 24/24 bereiken via telefoon 0479 87 48 90 of via email: info@derondevanbas.be

  5. Afspraak maken
  6. Wij bespreken samen welke zorgen u nodig heeft. Lukt dit niet telefonisch dan komen wij graag aan huis om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.

  7. Vast verzorgingsuur
  8. U krijgt een vast verzorgingsuur. Erg handig zodat u niet de hele dag hoeft te wachten. Heeft u speciale wensen, stel ze gerust. Wij passen ons aan. Bv. U staat niet graag vroeg op? U moet weg naar de revalidatie? Geen probleem. Onze flexibiliteit is uw grote troef.

  9. Administratie
  10. Wij komen thuis bij u. Samen overlopen we de administratie. Wij verwerken uw voorschrift. Uw mutualiteitsklevertje voorziet ons van uw relevante gegevens. Wij lezen uw Identiteitskaart in bij elk huisbezoek, zo gaan we fraude tegen.

  11. Verpleegdossier
  12. Wij voeren de zorg uit. Nadien noteren we alle noodzakelijke observaties in ons verpleegdossier. Zo gaat er niks verloren en kunnen wij u op een professionele manier opvolgen.

  13. Bewijsstuk
  14. Na afloop van de zorgen krijgt u een bewijsstuk. Hier vindt u een overzicht van alle gefactureerde zorgen per verstrekker.

  15. Rechtstreeks afrekenen
  16. Alle prestaties worden rechtstreeks afgerekend met de mutualiteiten. U hoeft zelf niks te betalen.

  17. Tevredenheidsenquete
  18. Vul gerust onze tevredenheidsenquete in. Uw bevindingen zijn steeds welkom. Samen pogen we onze kwaliteit steeds optimaal te houden.

  19. Klachtenprocedure
  20. Hebt u klachten? Hier vindt u onze klachtenprocedure terug.

Heeft u een zorgaanvraag? Neem contact op of maak een afspraak.

AFSPRAAK

Maak een afspraak via
info@derondevanbas.be 0479 87 48 90

KENNISMAKING

Wij bespreken samen welke zorgen u nodig heeft, wij plannen de zorgen en maken de administratie in orde.

HUISBEZOEKEN

Wij garanderen een stipte, kwaliteitsvolle uitvoering op maat van u!

DERDE-BETALER-SYSTEEM

Wij werken samen met alle mutualiteiten en huisartsen. Alle zorgen worden geregeld via het derde-betaler-systeem. Op het einde van uw zorgen ontvangt u een schriftelijk overzicht van alle zorgen die wij hebben uitgevoerd en gefactureerd.

Wilt u ons leren kennen? Maak een afspraak

AFSPRAAK

Maak een afspraak via
info@derondevanbas.be 0479 87 48 90

KENNISMAKING

Wij bespreken samen welke zorgen u nodig heeft, wij plannen de zorgen en maken de administratie in orde.

HUISBEZOEKEN

Wij garanderen een stipte, kwaliteitsvolle uitvoering op maat van u!

DERDE-BETALER-SYSTEEM

Wij werken samen met alle mutualiteiten en huisartsen. Alle zorgen worden geregeld via het derde-betaler-systeem. Op het einde van uw zorgen ontvangt u een schriftelijk overzicht van alle zorgen die wij hebben uitgevoerd en gefactureerd.
Wij gebruiken cookies om de website goed te laten functioneren. Als je verder surft, dan ga je akkoord met deze cookies.
Lees meer